AUDI
Pre vozidlá značky Audi je zoznam služieb obmedzený, nakoľko sa niekto modely a platformy mierne odlišujú od zvyšku koncernu VAG a neprichádzam s nimi do kontaktu tak často.
Nižšie sa nachádza orientačný zoznam služieb pre tieto vozidlá aj s vymedzením modelu.

Zvýšenie výkonu vozidla
Radi by ste si nechali zvýšiť výkon Vášho vozidla, ale máte obavy z takejto úpravy? Táto služba Vás prevedie celým technickým pozadím úpravy, vysvetlí príklady správnej a nesprávnej úpravy.
Zobraziť službu
Softvérové úpravy riadiacej jednotky motora
Robí Vám problém nejaký komponent na motore, ktorý aj napriek oprave stále hlási poruchu? Trápi Vás ťažšie štartovanie ohriateho motora vplyvom nízkej štartovacej dávky? Trápia Vás problémy s imobilizérom? Požadujete nahrať starší alebo novší softvér do riadiacej jednotky motora? Potrebujete skopírovať riadiacu jednotku motora a údaje z nej do inej?
Zobraziť službu
Úprava tlaku oleja 2.0 TDI-CR EVO / 3.0 TDI-CR / 4.0 TDI-CR
Motory 2.0 TDI-CR EVO / 3.0 TDI-CR / 4.0 TDI-CR bohužial majú problém s nízkym tlakom oleja -> spočíva v nevhodnom nastavení riadiacej jednotky motora. Tlak oleja ktorý sa dostáva do motora je regulovaný solenoidom ktorý pomocou elektronických impulzov priamo ovláda riadiaca jednotka a určuje, koľko tlaku oleja ktorý vygeneruje čerpadlo smeruje ďalej do motora a koľko naspäť do olejovej vane. Toto nevhodné softvérové nastavenie má za následok omnoho väčšie opotrebovávanie všetkých komponentov motora. Služba spočíva v úprave dát pre zmenu správania dvojcestného ventilu.
Zobraziť službu
Výmeny podsvietení a servis starších prístrojových dosiek (budíky VDO, ročníky do cca 2008)
Stráca sa Vám grafika na Maxidot displeji za tepla? Prestávajú v náhodných intervaloch alebo trvalo fungovať ručičky? Potrebujete vymeniť prístrojový panel za iný?
Zobraziť službu
Úprava softvéru automatickej prevodovky (A3/Q3/Q5/A4/A6)
Trápi Vás podtáčanie motora a teda jazda na nízkych otáčkach spôsobená nevhodne naprogramovaným softvérom v automatickej prevodovke? Je možné tento softvér v rôznych režimoch jazdy upraviť, aby sa odstránil tento jav. Predĺži sa tak životnosť jednotlivých komponentov ako motora, tak aj prevodovky a jazda bude komfortnejšia.
Zobraziť službu
Úprava tlaku oleja 1.5 TSI / 2.0 TSI / 2.0 TDI-CR EVO / 3.0 TDI-CR / 4.0 TDI-CR
Motory 1.5 TSI / 2.0 TSI / 2.0 TDI-CR EVO / 3.0 TDI-CR / 4.0 TDI-CR bohužial majú problém s nízkym tlakom oleja -> spočíva v nevhodnom nastavení riadiacej jednotky motora. Tlak oleja ktorý sa dostáva do motora je regulovaný solenoidom ktorý pomocou elektronických impulzov priamo ovláda riadiaca jednotka a určuje, koľko tlaku oleja ktorý vygeneruje čerpadlo smeruje ďalej do motora a koľko naspäť do olejovej vane. Toto nevhodné softvérové nastavenie má za následok omnoho väčšie opotrebovávanie všetkých komponentov motora. Služba spočíva v úprave dát pre zmenu správania dvojcestného ventilu.
Zobraziť službu
Opravy mechatoník automatických prevodoviek DQ381 / DQ500
Vlastníte Audi a postihla Vás vada 7 stupňovej automatickej prevodovky DSG typu DQ381/DQ500 a radí buď len párne alebo nepárne stupne? Dosť pravdepodobne sa jedná o chybu P1735 / P1736 ktoré sú detskými chybami každej tejto prevodovky po určitej porcii kilometrov. Je možné vyriešiť tento problém s prevodovkou na počkanie (4 hodiny) vrátane výmeny oleja a úpravy radenia. Pokiaľ hľadáte seriózny a profesionálny prístup doplnený potrebnými skúsenosťami k vyriešeniu Vášho problému s automatickou prevodovkou a touto jej detskou vadou, ste na správnom mieste.
Zobraziť službu
Výmena oleja v DSG prevodovke DQ250 / DQ381 / DQ500
Vlastníte Audi so 6 stupňovou automatickou prevodovkou DSG DQ250 alebo so 7 stupňovou automatickou prevodovkou DSG DQ381/DQ500 a čaká Vás výmena oleja v prevodovke? Váhate či zvoliť alternatívny spôsob s preplachom alebo podla dielenskej príručky? Táto služba a článok je presne pre Vás. Vysvetlí Vám všetky potrebné informácie ohľadom technického pozadia výmeny s preplachom a vysvetlí aj najrôznejšie mýty, ktoré o ňom kolujú.
Zobraziť službu
Výmena olejov v prevodovke DQ200 (A1/A3)
Vlastníte Audi so 7 stupňovou automatickou prevodovkou DSG DQ200 kde bohužial výrobca stanovuje doživotný interval pre obidve olejové náplne v tejto automatickej prevodovke? Doživotný interval je samozrejme nezmysel a vedie na skoršie zlyhanie niektorých súčastí tejto automatickej prevodovky. Táto služba a článok je presne pre Vás. Vysvetlí Vám všetky potrebné informácie ohľadom technického pozadia tejto výmeny aj s fotodokumentáciou a vysvetlivkami jednotlivých bodov.
Zobraziť službu
Oprava mechatroniky DSG prevodovky DQ200
Vlastníte Audi so 7 stupňovou automatickou prevodovkou DSG typu DQ200, kde sa začala diať jedna z najčastejších vád týchto mechatroník - únik tlaku v hydraulickom okruhu? Pokrývame aj túto časť problematiky a poskytujeme opravy mechatroník týchto automatických prevodoviek.
Zobraziť službu
Riešenie stratených autokľúčov (Audi A3)
Stratili ste kľúč od vozidla, prípadne ste pri kúpe dostali menej kľúčov než je štandardný počet alebo prestali Vám kľúče fungovať po výmene batérie/autobatérie? Zdajú sa Vám ponúkané riešenia v kľúčovej službe nezmyselné, prípadne nezmyselne drahé? Prípadne je v aute autorizovaných viac kľúčov než v skutočnosti vlastníte, alebo sa Vám len poškodil obal kľúča a radi by ste ho mali vymenený?
Zobraziť službu
Riešenie aféry Dieselgate (A1/A3/A4/A5)
Vlastníte auto s naftovým commonrailovým motorom z rodiny EA189 a máte vedomosť že bol do auta v minulosti nahratý problematický Dieselgate softvér? Ak Vás zaujíma aj táto problematika, mám na ňu riešenie.
Zobraziť službu
Oprava podvolantovej jednotky (A1/A3/Q3)
Pokazil sa Vám podvolantový krúžok alebo podvolantová jednotka? Prestal Vám ísť klaksón, multifunkčný volant a svieti Vám závada airbagu? S vysokou pravdepodobnosťou sa jedná o vadu tohto dielu. Je možnosť opraviť tento typický problém na počkanie.
Zobraziť službu
Vyzistenie PINu autorádia
Vymenili ste vo vozidle autorádio, prípadne začalo Vaše aktuálne z ničoho nič pýtať PIN? Viem pomôcť v tomto prípade
Zobraziť službu
Oprava softvérovo poškodenej parkovacej jednotky
Pokazila sa Vám parkovacia jednotka (PDC/OPS) z dôvodu poškodenia dát v EEPROM pamäti? Pri zaradení spiatočky a aktivácii pomoci pri parkovaní je počuť dlhý tón, ktorý signalizuje obmedzenie funkcie riadiacej jednotky. V pamäti závad diagnostického testera je možné nájsť chybu 16347 - EEPROM defekt. Nie je nutné hľadať inú parkovaciu jednotku, kedže táto vada sa dá jednoducho odstrániť aj z tej Vašej
Zobraziť službu
Výmena riadiacich jednotiek a online kódovanie
Vymenili ste na vozidle nejakú riadiacu jednotku, avšak nedokážete ju s bežným diagnostickým testerom prispôsobiť k vozidlu alebo spárovať imobilizér alebo ochranu komponentov? Stratilo sa Vám z Vašej riadiacej jednotky kódovanie alebo na nej prebehli neodborné zásahy? Firma vlastní oficiálny prístup na online systém výrobcu, nie je problém sa pokúsiť vyriešiť Vaše problémy aj touto cestou
Zobraziť službuPre viac info ma neváhajte kontaktovať s typom vozidla a popisom problému/dopytovanej služby