Výmeny podsvietení a servis starších prístrojových dosiek

Jednou z najčastejších závad starších prístrojových dosiek naprieč celou staršou platformou je slabá čitateľnosť displeja, problém sa týka najmä vozidiel:

Audi S3 (1999-2003)

Audi A2 (2000-2005)

Audi A3/S3 (1996-2003)

Audi A4/S4/RS4 (1995-2001)

Audi A6/S6/RS6 (1997-2004)

Audi Allroad (1999-2005)

Audi RS4 (2000-2001)

Škoda Superb 1

Škoda Octavia 1

Skoda Fabia 1

Seat Alhambra 1 (2000-2009)

Ford Galaxy (2000-2005)

VOLKSWAGEN Sharan (2000-2009)

VOLKSWAGEN Passat B5 /B5.5 (1998-2005)

VOLKSWAGEN JETTA / BORA (1998-2005)

VOLKSWAGEN T4 / T5 (1999-2009)

VOLKSWAGEN Golf 4 (1997-2005)

VOLKSWAGEN Polo

Pokiaľ sa jedná o budíky s Maxidot displejom, je možná výmena na počkanie. Keď už mám budíky rozobraté, ponúkam taktiež zmenu farby podsvietenia. Primárne sa však tejto činnosti venujem na novšej platforme PQ25/35/46.

Zmena farby podsvietenia
Zmena farby podsvietenia

V prípade záujmu je možné riešiť aj výmeny starších prístrojových dosiek. Najčastejšie sa jedná o zmenu kvôli estetike, prechod z Polodotu na Maxidot, prípadne za budíky zo vzácnejších motorizácií, alebo z dôvodu inej poruchy na súčasom prístrojovom paneli. Pri najstarších ročníkoch je dôležité rozlíšiť typ neCANový a CANový. Pokiaľ si zákazník donesie svoj materiál, všetky potrebné údaje potrebné k procedúre výmeny si vyčítam ako z auta, tak z prinesenej prístrojovej dosky.

Vrámci ponuky služieb je možné riešiť aj problém takzvaných padajúcich ručičiek. Teda nefunkčné krokové motorčeky na budíkoch. Problém je v prehrievaní komponentov na plošnom spoji. Po odstránení studených spojov nasleduje aj montáž teplovodivej pasty a chladiča.

Riešenie stratených klúčov a učenie nových

Častokrát sa stretávam s problematikou, že zákazník príde a v aute je autorizovaných viac klúčov, než v skutočnosti zákazník vlastní alebo dostal pri kúpe. Prípadne mu bol dohratý nový klúč, no starý (stratený) nebol vymazaný. Je možné vyriešiť na počkanie.

Pre ostatné servisné služby ma neváhajte kontaktovať, v ponuke je aj servis novších prístrojových dosiek prípadne softvérové úpravy najnovších prístrojových dosiek v platforme MQB 


Zaujímajú Vás príbehy niektorých zákazníkov ktorí v minulosti využili už ponuku tejto služby (prípadne služieb)? Nedokumentujem vždy a všetko, pretože na to niekedy nie je čas navyše, preto prinášam aspoň menší náhľad

VAG Retrofits - Príspevky
Oprava domáceho pokusu o opravu
Ďalšie foto zo zbierky urob si sám a potom dones na opravu. Len akosika sa mi majiteľ s týmto nepriznal.
Oprava prístrojovky - Fabia 1
Typickou vadou po rokoch býva na starších prístrojovkách neschoponosť načítať transponder v kľúči, kedy sa generuje korektná immo odpoveď pre RJ motora a motor teda nie je schopný behať. Než imobilizér vypínať, zvolili sme cestu opravy skutočného problému, ktorý je v prístrojovej doske.
Výmena Maxidot displeja - VW Sharan
Aj majiteľ tohto Sharana si prišiel pre nový Maxidot displej. Výmena bola samozrejme zrealizovaná na počkanie, ako drvivá väčšina aktuálne ponúkaných služieb.
Oprava Maxidotu - Superb 1
Aj tento zákazník chce mať svoj jednotkový Superb v čo najlepšom technickom stave, preto sa rozhodol pricestovať z Nitry a nechať si vymeniť Maxidot displej za nový.
Výmena Maxidotu - Octavia 1
Hoci väčšina majiteľov už na technický stav v starších autách toľko nedbá, tento majiteľ jednotkovej Octavie chce mať napriek veku auta všetko v čo najlepšom stave. Vymenil som mu teda jeho Maxidot displej kde sa už strácala grafika za úplne nový, nech mu auto slúži stále k spokojnosti.